
Naujausios
Geros nuotraukos
Jeigu patys nesate profesionalai, nepašykštėkite ir juos pasamdykite. Geros, gražios ir tinkamai būsto privalumus pabrėžiančios nuotraukos yra būtent tas akcentas, kuris labiausiai paskatina pirkėją imti domėtis sprendimu. Jeigu jūsų būstas yra mikrorajone arba vietovėje, kur aplink yra kitų namų ir būstų, turite tik sekundę sudominti juos iš paveikslėlio, mat, jeigu nuotraukos bus neįdomios, pirkėjai tiesiog eis ieškoti toliau. Nuotraukų kokybė tikrai verta laiko ir pinigų, mat gali pateisinti didesnę kainą vien nuotraukomis.
Investuokite į namo teritoriją
Jeigu prieš parduodami turtą galite investuoti į keletą sprendimų, nepagailėkite pinigų aplinkos bei eksterjero dailinimui. Pasirūpinkite veja, takelių danga, praėjimais, gėlėmis, sodeliu ir panašiais dalykais. Ypač namuose ir kotedžuose parduoda ne tik vidus, bet ir išorė. Vieną iš geresnių investicijų namui - pavėsinę galite išsirinkti štai čia - https://www.varle.lt/lauko-pavesines/
Surenkite atvirų durų dieną
Tai surengti gali ne tik brokeriai ar NT agentūros. Svarbu pakankamai išviešinti tokį įvykį ir juo dalintis socialiniuose tinkluose, aprašyti skelbime ir užtikrinti, kad kuo daugiau žmonių žinos apie tokį įvykį. Kuo daugiau informacijos skleisite, tuo didesnė tikimybė, kad „pataikysite“ ant karšto pirkėjo ir lengvai parduosite būstą.
Parduokite ir socialiniuose tinkluose
Kad jau prakalbome apie socialinius tinklus, reikėtų paminėti, kad juos išnaudoti yra ne tik naudinga, dabar tai būtina.
Žinokite, kad, jeigu norite iš pardavimo uždirbti daugiau pinigų, turite išleisti daugiau laiko. Facebook, Instagram, galbūt net Pinterest ar kituose socialiniuose tinkluose. Visur juose yra žmonių ir kažkur, galbūt naršo jūsų ateities pirkėjas.
Pasirūpinkite, kad būtumėte lengvai pasiekiami
Prie to paties pridėkime ir tokį dalyką, kad būtina nurodyti savo kontaktus, kuriais galite būti pasiekiami. Jeigu norite parduoti, nebūtina į viską žiūrėti taip atsakingai, bet, jeigu svarbu parduoti brangiau, gali reikėti klientui būstą aprodyti savaitgalį, vėliau vakare ar anksčiau ryte. Nurodykite telefono numerį, laukite skambučių, atsakykite į SMS žinutes bei laiškelius Facebook ar kituose socialiniuose tinkluose.
Jeigu turite lėšų, sukurkite virtualų 3D turą
Toks inovatyvus sprendimas, o kartu ir filmukas, parodantis visą būstą, yra be galo didelis pliusas, leidžiantis išsiskirti iš kitų skelbimų. Aišku, labai nebrangiam būstui ar patalpoms toks sprendimas, vargu ar pasiteisins, bet kitu atveju, kada turto vertė yra didelė, tokie sprendimai leidžia pritraukti pirkėjus.
Išnaudokite rajono nuotraukas ir oro fotografijas
Žmonėms rūpi, kur jie gyvens arba kelsis. Jiems įdomu žinoti, koks atstumas iki svarbiausių taškų, galbūt ir miesto centro ar prekybos centrų. Tam į pagalbą pasitelkite vaizdus iš oro, rajono ir aplinkos nuotraukas. Jų neturėtų būti labai daug, tačiau viena-kita leis suinteresuotiems pirkėjams geriau suvokti aplinką bei vietą.
Sukurkite gerą skelbimo aprašymą
Tam galite pasamdyti žmogų arba turinį nušlifuokite patys. Aprašymas neturėtų būti ilgas, bet jis turėtų būti išsamus ir sudominti pirkėją. Svarbiausia yra gera gramatika ir išsamumas.
Užs. Nr. 458604