Remarketingas, kas tai ir kaip veikia?

Asociatyvinė nuotr.
Remarketingas arba dar kitaip pakartotinė rinkodara – tai skaitmeninės rinkodaros priemonė, kuri padeda pasiekti 90 % praprastų interneto svetainės lankytojų ir iš jų pakartotinai pritaukti iki 50 % potencialių klientų. Kitaip tariant, remarketingas padededa surasti prieš tai buvusius internetinės svetainės lankytojus visame internete ir bando jiems parodyti reklamą, kuri yra susijusi su tinklalapiu, taip, kad žmonės susidomėtų ir vėl sugrįžtų į svetainę ir įsigytų teikiamas paslaugas ar prekes.

 

Kur galima sutikti remarketingą?

Ši priemonė veikia visuose pagrindiniuose internetinės svetainės reklamos kanaluose: „Facebook“, „Instagram“, „Google“, „LinkedIn“ ir „YouTube“. Dėl to vartotojams po apsilankymų įvairiose internetinėse parduotuvėse pradedamos rodyti reklamos su pridėtinės vertės pasiūlymais (papildoma nuolaida, nemokamas pristatymas, nemokamos konsultacijos, dovanos ir pnš.), kad pritrauktų žmones sugrįžti į jų svetainę. Remarketingo reklamos, vieniems žmonėms gali atrodyti, lyg deja vu jausmas, kadangi Jūs matote turinį, kurį neseniai peržiūrėjote tik jau kitoje vietoje. Kitiems kaip persekiojimas, nes visur rodomos jau matytas turinys iš buvusios svetainės.

Kokia remarketingo esmė ir kam jis naudojamas?

Pakartotinė rinkodara stiprina prekės ženklo žinomumą, primena apie save, savo siūlomus produktus potencialiems klientams, tokiu būdu didindamas prekės ženklo patikimumą, taip pat padidina perkančiųjų ar besilankančiųjų svetainėje klientų skaičių. Viso to esmė, tai skaitmeniniais rinkodaros kanalais pasiekti interneto svetainės lankytojus ir juos susigrąžinti, kad įsigytų svetainėje teikiamas paslaugas ar prekes. Tad pakartotinė rinkodara yra labai naudinga įmonėms, norint susigrąžinti išėjusius jų lankytojus ir vieno karto apsilankymą arba pirkimą paversti keliais. Tai geras įrankis Jūsų kampanijai susigrąžinti investicijas. Ir taip pat prekės ženklo žinomumo ir patikimumo skatinimas, išaugęs perkančiųjų ar besilankančiųjų vartotojų skaičius.

Kaip veikia pakartotinė rinkodara?

Interneto svetainėje yra įdiegiami programiniai kodai, kurie interneto svetainės lankytojus ribotam laikotarpiui surenka į remarketingo auditorijas. Žinoma, kiekvienas skaitmeninės rinkodaros kanalas naudoja savo individualius kodus surinkti auditorijai. „Google Analytics“ įdiegtas kodas ir paskyros konfigūravimas naudojamas „YouTube“ ir „Google Ads“ reklamoms. Norint surinkti auditoriją socialinių tinklų reklamoje, talpinamoje „Facebook“, „Instagram“, „LinkedIn“ ir kitose, jau yra būtina įsidiegti atskirus kiekvienos sistemos kodus, tokius kaip: „Facebook Pixel, „LinkedIn Pixel“ ir panašiai. Paprasčiau tariant kaip veikia remarketingas, tai apsilankius vartotojui pirmą kartą Jūsų svetainėje internete, jis atlieka tam tikrą veiksmą arba nieko neatlikęs išeina ir pradeda naršyti kitoje svetainėje. Tada joje jam atsiranda remarketingo „Google Ads“ skelbimai, kuriuos paspaudęs jis yra privyliojamas ir vėl sugrįžti į Jūsų svetainę.

Kiekvienas internetinės reklamos kanalas turi savo remarketingo kampanijų taisykles ir dažniausiai taiko tokius apribojimus kaip: minimalus auditorijos dydis ir maksimalus vartotojo duomenų saugojimo laikotarpis. Dėl to prieš pradedant vykdyti remarketingo kampanijas, būtina interneto svetainėje turėti pakankamą lankytojų srautą, kitu atveju reklama gali būti nerodoma. Bekuriant pakartotinės rinkodaros reklamines kampanijas svarbu apriboti reklamos rodymo dažnį, kad tam pačiam vartotojui vienodą reklamą nerodytų per daug kartų paroje, nes tokiu būdu reklama gali tapti įkyri.

Taigi remarketingo nauda yra visapusiška. Tiek įmonė pritraukia atgal savo lankytojus, tiek ir lankytojams yra primenami patikę produktai, kurių ieškojo ir galiausiai nusprendė juos įsigyti. Įmonei tai ne tik klientų sugrąžinimas, bet ir pačio prekinio ženklo stiprinimas, platinimas, kadangi daug žmonių jį mato, o juk, kuo daugiau matai, tuo patikimiau ir atrodo.

Daugiau informacijos apie remarketingą: https://www.fad.lt/remarketingas/

Užs. Nr. 535797