Seminaras: „E-komercijos marketingas – ko kiti verslai gali pasimokyti iš internetinių pardavėjų“

Seminaras: „E-komercijos marketingas – ko kiti verslai gali pasimokyti iš internetinių pardavėjų“

Šiandieninis vartotojas tampa vis išmanesnis. Dažnas prieš įsigydamas prekę ar paslaugą, informacijos ieško internete, vis dažniau prekes įsigyja e-parduotuvėse. Tačiau net neturint e-parduotuvės, įmonės internetinę svetainę galima išnaudoti klientų lojalumui skatinti, taigi ir pardavimams didinti.

Pasikalbėti apie tai, kaip išnaudoti interneto erdvę ir padidinti klientų skaičių, kokių klaidų reikėtų vengti, balandžio 9 d. į Šiaulius atvyksta e-komercijos ekspertas, Elektroninės Komercijos Asociacijos valdybos pirmininkas Vytautas Vorobjovas. „Megos“ konferencijų salėje vyks seminaras „E-komercijos marketingas – ko kiti verslai gali pasimokyti iš internetinių pardavėjų“.

Seminaro tikslas yra supažindinti dalyvius su esminiais e-komercijos marketingo principais, bei parodyti, kaip juos savo darbe galima sėkmingai pritaikyti net ir neturint e-parduotuvės. 

Įmonės svetainė gali suteikti klientams pridėtinę vertę – teikti jiems papildomas paslaugas, konsultacijas ar kitą naudingą turinį ir taip didinti klientų lojalumą. „E-prekyba – tai ne tik alternatyva įprastoms parduotuvėms, bet ir galimybė pritraukti naujų klientų, išlaikyti jau turimus. Taip pat, verslui iš atokesnių regionų, tai kur kas tiesesnis kelias pasiekti pirkėjus, gyvenančius didmiesčiuose“, – teigia seminaro pranešėjas Vytautas Vorobjovas.

Kaip pradedant prekybą internetu padaryti kuo mažiau brangiai kainuojančių klaidų? Kaip į svetainę pritraukti klientų ir juos išlaikyti? Kaip išnaudoti internetines svetaines, kad jos ne tik gražiai atrodytų, bet ir neštų pelną?

Apie e-komercijos principus, kanalus, matavimus kviečiame pasiklausyti ir padiskutuoti seminare „E-komercijos marketingas – ko kiti verslai gali pasimokyti iš internetinių pardavėjų“, balandžio 9 d., 18 val., pramogų centro „Mega“ konferencijų salėje, II a. (Rūdės g. 27A, Šiauliai).

Šis seminaras yra vienas iš „Lietuvos marketingo asociacijos“ (LIMA) Šiaulių skyriaus organizuojamų renginių. Penktus metus šiauliuose veikiančią asociaciją vienija virš 40 narių, dirbančių rinkodaros, pardavimų, viešųjų ryšių srityse.

Registruotis į seminarą

Daugiau informacijos apie LIMA: www.lima.lt