
Naujausios
Prie pagrindinio įėjimo durų pastatytas stalas su prašymų blankais, rašymo priemone, o šalia pakabinta pašto dėžutė, kuri skirta rajono gyventojų prašymams, pranešimams, laiškams ir kitai informacijai. Kiekvieną rytą ši pašto dėžutė bus ištuštinama, specialistai įvertins, kiek gyventojų reikalai esant tokiai situacijai, yra skubūs.
Prie Savivaldybės durų pakabinti informaciniai pranešimai, kokiais telefonais ir elektroniniu paštu kreiptis vienu ar kitu skubiu atveju.
Pirmadienį iki 11 valandos Socialinės paramos ir sveikatos skyriaus socialinių išmokų specialistė Stasė Jurgelienė tokiomis netipinėmis sąlygomis jau aptarnavo du rajono gyventojus, atėjusius dėl socialinių išmokų artimųjų mirties atveju.
Panašiai dirbs visi skyriai, seniūnijos ir net biudžetinės, Savivaldybei pavaldžios įstaigos ir bendrovės. UAB „Joniškio butų ūkis“ direktorius Ž. Šeškevičius teigė, kad ne visiems bendrovės specialistams išeis dirbti iš namų, tad dalis bendrovės darbuotojų dirbs už užrakintų bendrovės administracinio pastato durų. Bendrovė karantino metu planinių darbų netęs, tačiau budės ir reaguos į gyventojų pranešimus apie vantentiekio ir kanalizacijos, šildymo sistemų gedimus ir avarijas. Ši bendrovė kontroliuos ir miesto turgavietės veiklą – karantino metu čia bus užtikrinta, kad turguje būtų prekiaujama išskirtinai tik maisto produktais.
Pasak Administracijos direktorės, ugdymo procesas sustabdytas, bet tai nereiškia, kad moksleivija gali ir turi teisę išeiti į gatves, vaikščiotis po prekybos centrus. „Tos priverstinės atostogos skirtos atsakingam situacijos vertinimui. Išties, dar nėra buvę taip lengva padėti gelbėti pasaulį – tiesiog likti namuose. Ar vaikai, paaugliai laikosi šios drausmės, yra tiktai tėvų atsakomybė“, – „Sidabrei“ sakė Administracijos direktorė ir Ekstremalių situacijų valdymo komisijos pirmininkė.
Savivaldybės tarybos, komitetų ir komisijų posėdžiai, kuriuos įmanoma nukelti, atšaukti, nukeliami ateičiai.
Keičiasi santuokų ceremonijų registravimo tvarka. Karantino metu registruojant santuoką ribojamas dalyvaujančių ceremonijoje asmenų skaičius. Joje galės dalyvauti 5 asmenys (įskaitant jaunavedžius bei liudytojus). Šios ceremonijos vyks laikantis būtinų saugumo priemonių, patalpos bus vėdinamos ir dezinfekuojamos. Tarp ceremonijų bus daromos didesnės pertraukos.
Rekomenduojama nevykti į įstaigas, o dėl civilinės metrikacijos įstaigų teikiamų paslaugų – vaikų gimimo, registravimo, vardo ar pavardės keitimo – kreiptis per Elektroninės metrikacijos paslaugų informacinę sistemą. Atvykus dėl artimųjų mirties liudijimo, gyventojai bus aptarnaujami prie paradinio įėjimo į Savivaldybę, po to stalas apdorojamas dezinfekcinėmis priemonėmis.
– Tai, kas vyksta, yra neišvengiama blogybė. Tačiau labai džiaugiamės, kad mūsų Administracija žymiai anksčiau ėmė mažinti biurokratines kliūtis – iš gyventojų nebereikalaujama popierinių prašymų, pažymų ir kt. dokumentų, minimalizuoti žmogiškieji kontaktai, kurie prisideda prie pavojingų ligų prevencijos. Taip pat dėkoju mūsų socialiniams darbuotojams, medikams, pardavėjams, kurie rizikuodami savo sveikata, vardan visų mūsų dirba nepertraukiamai ir pasiaukojančiai, – rajono vadovas išreiškė tokį dėkingumą susitelkusiai rajono visuomenei.