
Naujausios
Variklio alyvos keitimas
Variklinė alyva atlieka keletą svarbių funkcijų: užtikrina tepimą nuolat judančioms detalėms, jas aušina bei surenka įvairias šiukšles. Variklio alyvą automobiliui reikia keisti kas 10-15 tūkst. kilometrų. Ilgainiui alyva praranda svarbiausias savybes ir yra užteršiama, todėl kuo ilgiau ji nėra keičiama, tuo prasčiau atliekamas darbas.
Prieš pirkdami naudotą automobilį pasiteiraukite, kada paskutinį kartą pardavėjas keitė variklio alyvą. Jeigu jis nežino arba negali įvardinti net apytikslio laiko – tai ženklas, kad automobilis galimai nebuvo prižiūrimas tinkamai.
Pavarų dėžės tepalo keitimas
Visai kaip ir variklinė alyva, tepalas pavarų dėžėse yra atsakingas už tepimą, aušinimą bei šiukšlių surinkimą. Nors rekomenduojamas pavarų dėžės tepalų keitimo intervalas yra apie 30-60 tūkst. kilometrų, Lietuvos vairuotojai dažnai ignoruoja šį darbą, nes jis sudėtingas ir brangus. Tiesa, kai kurie gamintojai tikina, jog alyvos dėžėse keisti nereikia, bet po keitimo dėžė veikia tyliau, švelniau ir užtikrinamas ilgaamžiškumas.
Paskirstymo diržo/grandinės keitimas
Galų gale, vienas svarbiausių dalykų automobilio priežiūroje yra paskirstymo diržo arba grandinės keitimas. Paskirstymo mechanizmas užtikrina, kad visi velenai ir kitos dalys suktųsi tinkamu greičiu, o diržui nutrūkus kone visada sugadinamas variklis. Paskirstymo diržą įprastai reikia keisti kas 100 tūkst. kilometrų, o grandinę kas 150 tūkst. kilometrų.
Turėkite omeny, kad visi intervalai gali skirtis priklausomai nuo automobilio, todėl būtinai paklauskite pardavėjo, kada ir koks automobilio techninis aptarnavimas buvo atliktas pastaruoju metu. Taip bus lengviau įvertinti, ar tinkamai automobilis buvo prižiūrimas ir ar jis vertas jūsų dėmesio.
Užs. Nr. 508051