Kelininkai tvarkys stichijos padarinius

Kelininkai tvarkys stichijos padarinius

Ke­li­nin­kai tvar­kys sti­chi­jos pa­da­ri­nius

Sa­vai­tės pra­džio­je Bai­so­ga­lą (Rad­vi­liš­kio ra­jo­nas) ir jos apy­lin­kes nu­siau­bu­si liū­tis ir kru­ša ma­gist­ra­li­nia­me ke­ly­je Jonava–Kėdainiai–Šeduva iš­plo­vė da­lį via­du­ko per ge­le­žin­ke­lį san­ka­sos.

Sau­lius JUŠ­KE­VI­ČIUS

saulius@skrastas.lt

Nuo sti­chi­jos nu­ken­tė­jo vie­na via­du­ko pu­sė. Liū­tis iš­plo­vė da­lį kelk­raš­čio, o via­du­ko ati­tva­rai su­smu­ko į dar iš­li­ku­sį žvy­rą.

Tre­čia­die­nį ke­li­nin­kai bu­vo ap­ri­bo­ję va­žia­vi­mo grei­tį, iš­plo­vi­mo vie­tas bu­vo pa­žy­mė­ję ženk­lais.

Ke­lio­se vie­to­se žvy­ras bu­vo iš­plau­tas net iš po as­fal­to, to­dėl, bai­mi­nan­tis, kad ga­li įlūž­ti as­fal­tas, bu­vo su­siau­rin­tas ke­lio va­žiuo­ja­mo­sios da­lies plo­tis.

Fo­tog­ra­fuo­jant sti­chi­nės ne­lai­mės vie­tą pa­ste­bė­ta, jog po sun­kias­vo­rių ma­ši­nų ra­tais as­fal­tas, po ku­riuo ne­bė­ra tvir­to pa­grin­do, tie­siog spy­ruok­liuo­ja. Tai bu­vo ga­li­ma jaus­ti ir ei­nant, kai pro ša­lį va­žiuo­ja ma­ši­nos.

Vals­ty­bės įmo­nės „Šiau­lių re­gio­no ke­liai“ di­rek­to­riaus pa­va­duo­to­jas ke­lių prie­žiū­rai Vy­tau­tas Ma­čiu­lis sa­kė, jog tvar­ky­mo dar­bai pra­si­dės šian­dien.

„Via­du­kas bus už­da­ry­tas, o eis­mas dar­bo me­tu bus nu­kreip­tas vie­ti­nės ir ra­jo­ni­nės reikš­mės ke­liais per Pa­kir­ši­nio gy­ven­vie­tę. Pla­nuo­ja­me dirb­ti vi­są penk­ta­die­nį, o sa­vait­ga­lį eis­mą via­du­ku vėl at­nau­jin­ti. Jei rei­kės, dirb­si­me dar ir pir­ma­die­nį. Dar­bus pla­nuo­ja­me baig­ti iki ki­tos sa­vai­tės vi­du­rio“, – sa­kė pa­va­duo­to­jas.

Rad­vi­liš­kio ke­lių tar­ny­bos vir­ši­nin­kas Kęs­tu­tis Ur­be­lis aiš­ki­no, jog dar­bų pra­džia už­si­tę­sė, nes įmo­nė ne­tu­ri spe­cia­laus eks­ka­va­to­riaus il­ga strė­le ir kau­šu, ku­ris sto­vė­da­mas ant ke­lio trau­kia žvy­rą į vir­šų.

„Da­bar va­sa­ra. Dar­bų daug, to­dėl il­gai už­tru­ko eks­ka­va­to­riaus paieš­kos. Va­kar va­ka­re jį mums jau at­ve­žė. Pra­džio­je pla­nuo­ja­me iš­grieb­ti į via­du­ko san­ka­sos apa­čią iš­plau­tą žvy­rą ir ban­dy­si­me pa­kiš­ti jį po as­fal­tu. Vė­liau, kiek trūks, pa­pil­do­mai at­ve­ši­me žvy­ro, o gal ir mo­lio, juo­dže­mio. Ga­li tek­ti įreng­ti ir van­dens nu­bė­gi­mo šu­li­nė­lius ar la­ta­kus“, – apie bū­si­mus dar­bus pa­sa­ko­jo K. Ur­be­lis.

Pa­sak jo, py­li­mas yra se­nas, to­dėl van­duo ga­lė­jo pa­gau­ti nu­bė­gi­mo vie­tą ir to­dėl iš­plo­vė.

Šia­me ke­ly­je via­du­ko san­ka­sa iš­plau­ta pir­mą kar­tą. Ma­no­ma, kad van­duo iš­plo­vė apie 800–1 000 ku­bi­nių met­rų žvy­ro.

Au­to­riaus nuo­tr.

PADARINIAI: Smar­ki liū­tis ir kru­ša iš­plo­vė da­lį via­du­ko per ge­le­žin­ke­lį san­ka­sos.

PA­VO­JUS: Ke­lio­se vie­to­se žvy­ras iš­plau­tas net iš po as­fal­to.

VIE­TOS: Stip­rios liū­ties me­tu van­duo nuo via­du­ko vir­šaus gar­mė­jo į apa­čią, o jo kie­kis, ma­tyt, bu­vo toks di­de­lis, kad, ra­dęs ko­kią nors įplo­vą, iš­plo­vė ir da­lį kelk­raš­čio.

VIA­DU­KAS: Pa­vo­jin­gas via­du­ko vie­tas ke­li­nin­kai pa­žy­mė­jo ženk­lais.